Брокерката 2

След като хубаво изсмука и облиза кура ми, брокерката стана, и ме бутна  да седна на ръба на ваната. С рязко движение разкопча бодито, което се беше впило между краката и.
Видях, че соковете и текат, целите и бедра бяха влажни, тя трепереше от възбуда. За момент си помислих, че сигурно беше свършила поне веднъж докато смучеше парчето ми.
Тя се приближи, хвана ме за главата и залепи путката си на устата ми. Издаде дълъг стон и потрепери цялата. Аз отворих уста и засмуках цялата и слива. Брокерката натискаше главата ми и аз вкарвах език в разлигавеното путе. Чуках я с език и усещах как го поема.
- Лижи ме! Смучи ми пичката! Ох, откога го чакам този момент, някое копеле да ме оближе и изчука! - шепнеше тя.
Засмуках клитора и и тя изстена още по-силно. Коленете и се огънаха и щеше да падне ако не се бе задържала за мен. Усетих, че се празни и както и бях засмукал клитора мушнах един пръст в путето и. В следващия момент тя изля соковете си върху лицето ми. Беше силен оргазъм и тя стенеше като разгонена кучка, каквата и беше. Държеше се за мен и неконтролируемо триеше путка в устата ми.
- Искам още! Сега, копеле, искам те! - след малко каза тя.
Както си беше права аз само малко разтворих краката и и засмуках отново клитора. Беше голям и набъбнал. След като си поиграх с него продължих с език по цялата дължина на путето и чак до ануса. Разтворих бузките на дупето и и започнах да я ближа. Тя започна да приклеква и да търси езика ми с дупето си. Аз я лижех и се опитвах да проникна в ануса с език и да я чукам така. Направих еще една обиколка до клитора и и погледнах нагоре. Видях, че силно си мачка циците и си хапе устните. Върнах се с език до ануса и го засмуках. С ръка галех клитора и.
Тя се наведе напред и отпусна малкото анусче, така че да мога да я еба с език.
- Лижи ми дупето! Еби ме с език! Моляяяяяя! - стенеше тя докато си бъркаше в пичката. 
Аз я галех за гъза и я чуках с език. Усещах, че следващият и оргазъм е близо и я стиснах силно. Забих езика си колкото можах по-дълбоко в гъза и и тя със силен писък свърши. Разтрепера се цялата, коленете и омекнаха и падна в конвулсии върху мен.
От путката и се изливаха соковете и и тя плачеше от удоволствие.

Няма коментари:

Публикуване на коментар