Брокерката 1

Днес сутринта при мен трябваше да идва една брокерка на недвижими имоти за да снима апартамента който напускам.
Срещнахме се пред блока и видях, че е готина и отворена мацка. Имаше лек акцент на момиче от провинцията, което по принцип няма значение. Здрависахме се. Имаше нежна ръка и усетих приятен парфюм.
Тръгнахме към апартамента и влязохме в асансьора. Там ароматът на парфюма и стана още по осезаем. Свали си каскета и показа разкошната си коса. Чак сега осъзнах, че беше секси мацка. .. около 22-25 годишна сладурана.
Говорихме си общи приказки за времето, апартамента и т.н. Слязохме на нашия етаж и влязохме в апартамента.
Още с влизането тя каза:
- О, колко е топло тук. Направо е страхотно!
- Да, можете да се съблечете ако искате - не закъснях аз.
Тя свали палтото и шала си и остана по една блузка и прилепнали дънки. Не толкова тайно я огледах и видях че дънките са доста тесни и леко са влезли между краката и, хубаво очертавайки путенцето и, както и дупето. Блузата и бе опъната от стегнати цици (или готин сутиен).
- Ох, тук наистина е хубаво - каза тя.
Извади един фотоапарат и започна да прави снимки. Едната стая, другата стая, банята, третата стая.
По едно време усетих, че и аз влизам в кадър. Опа.
- Аз не съм част от апартамента - усмихнах се.
- О, беше без да искам - измъкна се тя.
Бях с едни боксерки и с широки панталони и усетих, че курът ми леко набъбва.След малко забелязах, че тя уж неволно повдига дънките си нагоре и те все повече влизаха в дупето и путето и.
Бръкнах с ръце в джобовете и започнах да си галя кура. Следвах я докато снимаше и си държах кура.
Понеже кухнята е голяма тя реши да се качи ня една табуретка и да снима от високо цялата кухня. В момента, в който се качи табуретката се заклати и тя щеше да падне.
- Ела ме задръж де! Какъв кавалер си? Моля те! - с мило гласче каза тя.
Аз се приближих и я хванах през кръста. Виждах отблизо как дънките са влезли в пичката и. Това ме дървеше зверски.
Усетих, че пак се заклати и направо я гушнах. Хванах я за гъза и не ми пукаше изобщо.
Исках да я наеба яко ...
Държах я с две ръце за бузите на гъза и. Тя продължи да снима, но правеше излишни снимки. Беше и приятно да я пипат. Усещаше се. Притискаше се и лекичко се търкаше в мен.
Погледнах нагоре и видях напращелите и стегнати цици.
- Може ли пак да снимам банята? - помоли ме тя.
Гледах я как поклаща дупе вървейки към банята. Бях сигурен, че прашките и се дълбоко в дупето и путката и са абсолютно мокри...
Останах в кухнята за минутка две, после се приближих към вратата на банята, която бе притворена. Бях поразен от гледката.
Момичето беше без дънки и без блуза. Отдолу имаше прилепнало, много тясно боди. Снимаше банята, снимаше и себе си в огледалото.
Видя ме и каза:
- Тук е ужасно топло. Нали не те притеснявам така? Трябва да направя много снимки на банята. Тя е важна за жените.
- Много си секси и няма от какво да се притесняваш. - казах аз.
- Благодаря, че го виждаш. Поддържам тялото си - усмихна се тя и качи крак върху ръба на ваната. Видях, че бодито е влязло в путенцето и.
Нямаше смисъл да крия ерекцията си и стоях пред нея с надървен кур в гащите.
- Съблечи се и ти ако искаш - дяволито ми подметна тя - тук е ужасно топло.
Не чаках втора покана. Свалих си панталоните и блузата и останах по боксерки.
Тя седна на тоалетната чиния и каза
- И ти изглеждаш страхотно. Подмокрена съм откакто влязох. Напоследък съм доста самотна и ести си мисля за ... тук тя замълча.
- За какви си мислиш мила? Може би за това - аз си свалих боксерките. Кура ми се изправи срещу нея и очичките и светнаха.
- Да, да! Мисля си за курове, който ме ебат! Мастурбирам много често. Виж колко е разлигавена путката ми.
Тя разтвори крака както седеше. Виждаше се как соковете и се стичат по бедрата.
Приближих се още и попитах
- Откога не си ебана малка мръснице ?
- От един месец - каза тя - Искам кур! Моля те! Дай ми го!
Аз я хванах за главата и вкарах парчето си в устата и. Започнах лекично да я чукам. Усещах езичето и по главичката. Поемаше го жадно
Наистина беше като разгонена кучка. Галеше с две ръце кура ми и облизваше ташаците. Засмука ги един по един.
- Обичам да лижа големи ташаци. Побъркват ме! - перверзно каза тя. - Чукай ме в устата. Искам да съм твойта кучка. Моля те!
Забих кура си до където можеше в жадната и уста. Тя ме хвана за задника и ме дърпаше към себе си. Очите и се насълзиха. Искаше още и още.
-  Ще ти напълня шибаната устичка със сперма, коте - дразнех я аз.
Тя само стенеше докато лапаше.
Протегнах ръце надолу и я хванах за циците. Зърната им бяха набъбнали и аз ги защипах с пръсти. Кучката потрепери и извади кура от устата си.
- Харесваш малки цицоранки нали? - каза тя - Вечер като си легна галя тези цици и ги дърпам за зърната като си представям как лижа курове като твоя.
Мачках и циците с две ръце а тя облизваше лакомо кура и топките ми.
Щях да се пръсна вече. Не издържах. Насочих кура си към устата и. Вкарасх го и започнах силно да я чукам. Тя го засмука и хвана ташаците ми с ръка, с другата май си галеше пичката. Аз я стисках за цицките
След няколко тласъка ня можех да задържам повече и започнах да се празня на тласъци в устата и. Кучката беше жадна и готова да поеме всичката сперма. Смучеше и не спираше да гали топките ми. Нежните звуци, които издаваше ме подлудяваха. Спермата се изливаше направо в гърлото и.
Гледаше ме доволно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар